Klientska zóna RENOMIA
Spravujte poistné zmluvy a poistné udalosti niekoľkými kliknutiami.

Hlavné výhody Klientskej zóny RENOMIA:
Všetko na jednom mieste
Už žiadne zložité hľadanie vytlačených zmlúv a platieb poistného. Klientska zóna uľahčuje vyhľadávanie vďaka inteligentnému filtrovaniu.
Jednoduché nahlasovanie poistných udalostí
Pomocou interaktívneho formulára vás prevedieme nahlásením poistnej udalosti vrátane potrebných dokumentov. Zjednodušíte si tak zdĺhavú administratívu a ušetríte čas.
Rýchla likvidácia poistných udalostí
Vďaka funkcii preukazovania chýbajúcej dokumentácie výrazne urýchlime likvidáciu vašich poistných udalostí. Ak v hlásení poistnej udalosti niečo chýba, okamžite sa to dozviete prostredníctvom oznámenia.
Nastavenie používateľských práv
Vybavuje reklamácie vo vašej firme viacero ľudí? Umožnite každému prístup len k informáciám, ktoré potrebuje na svoju prácu, a chráňte svoje údaje.
Všetko vyriešite niekoľkými kliknutiami!
Nestrácajte čas zbytočnou administratívou a nechajte svojich zamestnancov venovať sa dôležitejším činnostiam.
V Klientskej zóne RENOMIA môžete udeliť prístup všetkým zamestnancom, ktorí sa zaoberajú poistením, či už ide o zmluvy, platby, likvidáciu poistných udalostí alebo správu vozidiel. Prístupy pre zamestnancov nastavíme podľa vašich potrieb.

Máte firemné vozidlá? Používajte mobilnú aplikáciu Help+Assist a získajte množstvo výhod.

Ochrana poistného krytia
Prepojením služby Help+Assist s Klientskou zónou vám pomôžeme ochrániť vaše poistenie pred nákladmi na zbytočné opravy, ktoré niekedy vykonávajú servisy. Tým vás zároveň ochránime pred zvýšením poistného v budúcich rokoch.

Prevencia škôd
Pomôžeme vám získať presnejší obraz o tom, ako a prečo dochádza k nehodám, aby ste im mohli ľahšie predchádzať. Znížením nehodovosti aktívne prispejete k zníženiu škodovosti, a tým ochránite svoje poistné pred zvýšením v budúcich obdobiach.

Rýchlejšie nahlasovanie poistných udalostí
Nahláste poškodenie vozidla priamo z miesta nehody. Pomocou jednoduchej aplikácie Help+Assist môžete všetko potrebné vyplniť za menej ako 8 minút.

Právnik na telefóne
Priamo z aplikácie Help+Assist je vám 24 hodín denne k dispozícii právnik na telefóne, ktorý vám poradí, ako postupovať pri nehode.

Jazyková podpora
Help+Assist vám umožňuje nahlásiť poistnú udalosť prostredníctvom zvukovej správy, a to celkovo v 15 jazykoch. Vaši zamestnanci, ktorí zhovoria iným materinským jazykom, nemusia sa obávať jazykovej bariéry.
Často kladené otázky o Klientskej zóne a službe Help+Assist
Kto môže používať Klientsku zónu a Help+Assist?
Obe aplikácie sú určené pre firemných klientov spoločnosti RENOMIA.
Ako to všetko funguje?
Klientsku zónu a Help+Assist môžete používať samostatne alebo spoločne podľa svojich potrieb. Ak používate obe aplikácie spoločne, minimalizujete zbytočnú administratívnu záťaž. Zároveň vám pomôžeme lepšie pochopiť výskyt nehôd, aby ste im mohli ľahšie predchádzať.
Kde nájdem pôvodnú Klientsku zónu Contact RENOMIA?
Nájdete ju na tomto odkaze.
Ako môžem požiadať o aplikácie Client Zone a Help+Assist?
Kontaktujte svojho konzultanta, ktorý vám rád so všetkým pomôže. Ak nemôžete získať vlastného konzultanta, kontaktujte nás na adrese info@renomia.cz a všetko radi vybavíme za vás.
Mám záujem, ale nie som váš klient.
Ako sa môžem dozvedieť viac?
Kontaktujte nás na adrese info@renomia.cz. Radi vám predstavíme toto nové riešenie na trhu a vyčíslime finančné a časové úspory pre vašu spoločnosť alebo holding.
Chcete vedieť, ako vám klientska zóna a aplikácia Help+Assist môžu uľahčiť prácu?
Radi vám poskytneme ďalšie informácie a vypracujeme ponuku riešenia na mieru. Vyplňte kontaktný formulár a my sa vám čoskoro ozveme.