Najlepší ľudia v najlepšom tíme
Za našou skvelou službou pre klientov stoja zohrané tímy skúsených profesionálov. Aj Vám pomôžu stať sa uznávanými odborníkmi na trhu. Máme široké možnosti vzdelávania a osobného rozvoja v SR aj v zahraničí. Sme rodinná firma s priateľskou atmosférou.
Ponúkané pracovné príležitosti
Všetky aktuálne ponúkané pozície nájdete na našom kariérnom webe alebo, prosím, kontaktuje Helenu Horákovú na kariera@renomia.sk alebo +420 606 778 812.
Príbeh RENOMIA
Príbeh RENOMIA je príbehom o veľkom úspechu, za ktorým stojí pochopenie významu slova služba.
Profesionálny prístu, odbornosť a skutočný záujem o klienta je to, čo nám pomohlo dostať sa na pozíciu najväčšieho stredoeurópskeho poisťovacieho makléra, ktorý poskytuje služby na celom svete.
Vďaka nadšeniu, kreativite, poctivému prístupu a usilovnej práci tímu skvelých ľudí stále dynamicky rastieme a rozširujeme pole pôsobnosti v SR aj v zahraničí.
Súčasne – už od nášho vzniku v roku 1993 – trvalo udržujeme atmosféru rodinnej firmy založenej na pevných hodnotách.
RENOMIA v číslach
28 %
kolegov je v RENOMIA
už vyše 10 rokov
2500
spolupracovníkov
v trinástich krajinách
190
vzdelávacích akcií
za rok
1600 h
dobrovoľníctva kolegov za rok
Hodnoty spoločnosti sme si zvolili sami
Dobré vzťahy, služba, rozvoj, nadšenie a spoľahlivosť sú hodnoty, ktorými sa riadime pri každodenných pracovných aktivitách. Za vytvorením pätice kľúčových hodnôt spoločnosti stál celý tím RENOMIA GROUP. O našich hodnotách a víziách sa viac dočítate v sekcii Príbeh RENOMIA.
U nás ste
na najlepšej adrese
Všetky naše pobočky sú výborne dostupné. Okrem atraktívnej adresy ponúkajú moderné pracovné prostredie a ideálne zázemie služieb, čo nám umožňuje poskytovať perfektný klientsky servis. Pre naše priestory využívame moderné administratívne budovy.
Pobočku, ktorá je k Vám najbližšie, nájdete v sekcii kontakty.
Sme odborníci a inovátori
Odbornosť a profesijný rast našich zamestnancov je pre nás na prvom mieste. Sledujeme trendy a na vzdelávanie tímu získavame špičkových odborníkov a lektorov z celého sveta. Inšpiráciu hľadáme u najlepších svetových maklérov a získané skúsenosti si pravidelne vymieňame. Naši špecialisti usporadúvajú viac než 190 kvalitných prezentačných kurzov a webinárov ročne.
Za základ úspešného rastu považujeme aj inovácie. Pomocou vlastnej platformy Innovation Hub ich pravidelne zavádzame do praxe.
Príležitosti na osobný rozvoj
Starostlivosť o klientov
Úloha makléra vychádza z detailného pochopenia potrieb klienta. Cieľom oddelenia starostlivosti o klientov je poskytovať tie najlepšie služby, prispôsobené individuálnym potrebám každého klienta. Cieľom je maximálna spokojnosť našich zákazníkov.
Obchod
RENOMIA už niekoľko rokov po sebe rastie dvojciferným tempom, a to predovšetkým vďaka obchodnému tímu, ktorý vie rozvíjať vzťahy s klientmi, pripravovať im tie najlepšie ponuky a nadchnúť ich svojou prezentáciou. Ak Vás baví networking, viete zaujať a máte obchodného ducha, môžete sa stať členom obchodného tímu, v ktorom budú Vaše úspechy veľmi dobre finančne ocenené.
Likvidácia
Oddelenie likvidácie každodenne rieši bežné škody aj komplikované prípady našich klientov. Ročne ich vybavíme vyše 65 000 a ich počet stále rastie. Aj Vy máte možnosť stať sa jedným z našich špecialistov v oblasti likvidácie a v tomto odbore dlhodobo odborne rásť. Ponúkneme Vám prepracovaný systém vzdelávania.
Risk management
Vďaka znalostiam a skúsenostiam špecialistov oddelenia risk managementu sa spoločnosti RENOMIA darí eliminovať riziká našich klientov a šetriť im tak milióny eur. Oddelenie risk managementu je pre našich klientov významnou pridanou hodnotou. Nájdu tu uplatnenie odborníci so vzdelaním z oblasti priemyselnej bezpečnosti a ochrany životného prostredia.
Back office
Základom úspechu spoločnosti RENOMIA je profesionalita a perfektný klientsky servis. Nevyhnutnú internú podporu na ich poskytovanie zabezpečujú maklérom členovia tímu Back office. Spoľahlivý, starostlivý a zodpovedný tímový hráč, ktorý rád komunikuje s ľuďmi, je pre náš Back office ten ideálny kandidát.
Medzinárodné oddelenie
RENOMIA od svojho vzniku intenzívne rozvíja medzinárodnú spoluprácu a dynamicky expanduje do zahraničia. V súčasnosti zaisťuje služby celosvetovo. V medzinárodnom oddelení máte šancu dosahovať zaujímavé profesijné a kariérne úspechy, ak ste profesionáli v odbore, radi sa učíte, úspešne nadväzujete globálne vzťahy a plynulo hovoríte po anglicky a ďalšími cudzími jazykmi.
Ľudia v RENOMIA
Našich kolegov si vážime
- Dovolenka: Ak vyčerpáte riadnu 4-týždennú dovolenku – máme pre Vás ďalších 5 dní navyše.
- Sick days: Ste chorý a necítite sa fit – využite až 3 sick days a vyležte to.
- Home office: Pokiaľ máte prácu, ktorú z pohodlia domova zvládnete efektívnejšie, alebo skrátka potrebujete pracovať z domu – máte možnosť.
- Vzdelávanie: Chcete sa vzdelávať a kariérne rásť – máme pre Vás širokú ponuku interných a externých školení v SR a zahraničí.
- Príspevok na stravovanie: Príspevok na stravovanie/stravovacia karta je plne hradený/á zamestnávateľom.
- Dobrovoľnícky deň: Pomáhame tam, kde je to naozaj potrebné.
- Výlety a akcie: Máte radi aktívny odpočinok – potom si určite vyberiete z mnohých výletov a ďalších akcií, ktoré pre zamestnancov organizujeme.
- A máme množstvo ďalších benefitov, radi Vám ich predstavíme :-).
Získali sme množstvo ocenení
RENOMIA je niekoľkonásobným víťazom prestížnej odbornej ankety Poisťovací maklér roka. Pani Jiřina Nepalová, riaditeľka spoločnosti RENOMIA, je držiteľkou čestného titulu „Osobnosť poistného trhu“ za vynikajúci a mimoriadny prínos v rozvoji českého poisťovníctva. Sme jediným poisťovacím maklérom v Českej republike, ktorý sa pravidelne umiestňuje v rebríčku Českých 100 Najlepších. Opakovane bodujeme aj v zamestnávateľských súťažiach.
Ako to u nás vyzerá?
RENOMIA a naši ľudia – pozrite sa, ako to vyzerá na našej pobočke v Bratislave.
Pokiaľ Vás čokoľvek zaujalo a chceli by ste poznať podrobnosti o práci v RENOMIA, kontaktujte našu personálnu manažérku.
Mgr. Helena Horáková
personálna manažérka
helena.horakova@renomia.cz
+420 606 778 812